Jacques Bos noemt het een erudiet en fraai geschreven stuk. Maar wordt het wel gerechtvaardigd door zijn conclusies?
"Inderdaad is mijn conclusie ook dat begrippen als Bildung van zichzelf niet veel betekenen en inherent vaag zijn. Maar..."
Jacques Bos is niet overtuigd. "Sta je niet eigenlijk dichter bij Gadamer dan bij Skinner?"
Josef Früchtl sluit zich daarbij aan: geeft Rorty niet ook een pleidooi voor 'creativity in reasoning'?
Michiel Leezenberg merkt zijdelings op dat hij zich niet kan vinden in de verwijzing naar zijn 'conflict view of language'.
Desondanks, witte rook: Floris wordt doctorandus Floris.
(En nog cum laude ook.)
Met dank aan Matthijs Ponte is de pdf nu ook hier te downloaden. Via UvA-DARE wordt aan een algemeen scriptiebestand gewerkt, maar ze beginnen met andere afdelingen.
3 opmerkingen:
Gefeliciteerd beste jongen!
Mijn excuses dat ik er niet bij kon zijn toen je je weren moest.
de juiste link naar de scriptie van floris is:
http://85.223.48.15/damoweb/data/upload/files/Language,%20History%20and%20the%20Ideal%20of%20Bildung.pdf
Thanks. Ik heb het aangepast.
Een reactie posten